SoN Dakika

28 Haziran Cuma Reyting Sonuçları

28 Haziran Cuma Reyting Sonuçları belli oldu mu?


Televizyonda dün akşam yayınlanacak olan program ve diziler ATV: Hercai Kanal D: Bıçak Sırtında Star TV: Kardeşim Benim Show TV: Güldür Güldür Show FOX TV: Fatih Portakal ile Ana Haber ve Her Yerde Sen TV8: Hayat Öpücüğü TRT 1: Aileler yarışıyor. Bakalım 28 Haziran cuma reytinglerinde ilk sırayı kim alacak ?

Dünün reytingleri

İŞTE TOTAL'DE İLK 10 PROGRAM
1FATİH PORTAKAL İLE FOX ANA HABER - FOX
2BENIM TATLI YALANIM - STAR TV
3SURVIVOR TURKIYE YUNANISTAN - TV8
4GUVEN BANA - ATV 
5TEK YUREK - TRT 1 
6COK GUZEL HAREKETLER 2 OZEL - KANAL D
7PIYASA EKRANI - KANAL D 
8IKIMIZIN YERINE - KANAL 7 
9SHOW ANA HABER - SHOW 
10BENIM TATLI YALANIM (OZET) - STAR TV

İŞTE AB'DE İLK 10 PROGRAM
1FATİH PORTAKAL İLE FOX ANA HABER - FOX
2BENIM TATLI YALANIM - STAR
3SURVIVOR TURKIYE YUNANISTAN - TV8
4TEK YUREK - TRT 1 
5PIYASA EKRANI - KANAL D 
6GUVEN BANA - ATV 
7COK GUZEL HAREKETLER 2 OZEL - KANAL D
8YOK ARTIK (T.S) - SHOW
9KANAL D HABER - KANAL D 
10BANLIYO 13 (Y.S) - STAR

Not: TİAK'ın aldığı karar nedeniyle reyting sonuçlarının detaylarını ve ilk 100 program sıralamasını yayınlayamıyoruz.

Dizi Ligi

Hiç yorum yok

';