SoN Dakika

Payitaht Abdülhamit yeni bölümde neler oldu?

payitaht abdülhamid 68.bölüm ile ilgili görsel sonucu

Payitaht Abdülhamit yeni bölümde neler oldu?

Geçen bölüm Payitaht’tan kaçmak için gemiye binen Sabahattin, kamarada onu bekleyen Abdülhamid ile karşılaşmış ve orada bitmişti.
Sabahattin Abdülhamid’in tüm ısrarlarına rağmen kimlerin onun kaçmasına yardım ettiğini söylemez ve Sultan dayısı Abdülhamid tarafından gitmesine izin verir.


Payitaht’ta Hain Avı Başlıyor.


Mahmut Paşanın, Abdülhamid’e kaçacağını söylediği içinde babasına sizin artık bir oğlunuz yok der.
Abdülhamid kız kardeşi Seniha Sultan ile konuşur ve oğlunu kaçırmasına kimin yardım ettiğini sorar ama cevap alamaz. Şivenaz ile Seniha Sultan konuşurken Bidar Sultan gelir, Şivenaz’ın elindeki itirafnameyi görür, ama Şivenaz inkar eder. Bidar Sultan Abdülhamid ile konuşur ve suçu üstüne alır. Abdulhamid ve Bidar Sultan Seniha Sultana kimlerin yardım ettiğini kendilerine anlatsın diye tuzak kurarlar, Bidar Abdülhamid tarafından Saraydan gönderileceğini anlatır.
Seniha Sultan bu duruma üzülür ve Abdülhamide, bir pusula geldi kimin gönderdiğini bilmiyorum diyerek yeniden yalan söyler.
Zeynep hemşire Şivenazın direktifiyle Saraya geri döner fakat Bidar Sultana neden olarak Mehmet Selimden hoşlandığını söyler.
Halil Halit yakalanır ve mahkemeye çıkartılır fakat delil yetersizliğinden tutukluk halinin devamı istenir, hapishaneye gönderilir orada eski komutan Asıf Emre bey ile karşılaşır ve silahları Celalettin Paşanın kaçırdığını söyler.
Şivenaz ve Fuat, Vambery ile birlikte yeni plan hazırlarlar, bu plan içinde Garoyu kullanırlar. Garo Mahmut Paşayı vurur.
Abdülhamid gizli teşkilata yeni bir görev verir ve Vambery, Fuat Bey, Tevfik Paşa ve Celalettin Paşaları gizlice kaçırır.
Gerçekten olağan üstü bir bölüm izledik, ama Halil Halit’in mahkemeye giderken söylediği ( ölümü kendime dert etmem, gamda etmem, vatan hesapsız kitapsız sevilir, vatan için verilen canda sayılmaz, dökülen kanda, yatağımda ölmemek için dua ettim ben hep, yatağım, vatanım kara toprağım olsun, üzerime yorgan diye kar serilsin istedim) der ve dizinin bu bölümüne imzasını atar.
68. bölümde buluşmak üzere.

Payitaht Abdülhamit 68. bölüm Fragmanı




Editör
Feride Özkılıç Tedik

Reyting tv yazarı
feridezkltdk@gmail.com

Hiç yorum yok

';