SoN Dakika

Aybüke Pusat Kimdir?

Aybüke Pusat uçaktan Paraşütle atlama Hayaline kavuştu

 2014 Yılında katıldığı güzellik yarışmasında Türkiye 3. seçilen Aybüke Pusat, ardından oyunculuğa adım attı. Şansıda yaver giden güzel oyuncu, önemli projelerle Ününe ün kattı .

Son başrol oynadığı Dizi Her Yerde Sen setinden fırsat bulan yetenekli oyuncu, hayallerininden biri olan Paraşütle atlama sporunu gerçekleştirdi. Adrenalini sonuda kadar yaşayan Aybüke Polat Uçaktan paraşütle atlama anlarını sosyal medya hesabında paylaştı.
Paraşütle atlayan güzel oyuncu, ''Tarifi imkansız bir duygu. Hayatım boyunca kendimi böyle özgür hissetmemiştim. Büyük keyif. Bence herkes hayatında bir kere denemeli'' diye konuştu.

Aybüke Pusat Kimdir ? Aybüke Pusat Nereli ? 

20 Mayıs 1995 Ankara doğumlu olan güzel oyuncu  Hacettepe Üniversitesi'nde Ankara Devlet Konservatuarı Bale Bölümü mezunudur. Dans ve Bale eğitimide alan oyuncu, katıldığı güzellik yarışmasında 3. olmasının ardından oyunculuğa adım atmış ilk olarak Medcesir isimli Dizide rol almıştır. Sonrasında Beş Kardeş O Hayat Benim ve Söz Dizisinde rol alan oyuncu şimdilerde Her Yerde Sen isimli Dizide Bahar karakterini canlandırıyor.

Hiç yorum yok

';