SoN Dakika

13 Kasım çarşamba reyting sonuçları açıklandı!

13 Kasım çarşamba reyting sonuçları açıklanırken, birinci olan program ilgi ile bekleniyor. Peki Çarşamba reyting sonuçlarını kim önde tamamladı? Afilli Aşk reytinglerde kaçıncı? Yeni açtığımız Dizi forumu'muzda Afili Aşk hakkında bilgiler paylaşabilir, bölüm özetleri hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.   Trt 1'in yeni dizilerinden Benim adım Melek reytingleri ne oldu? Fox Tv dizilerinden Kurşun ne durumda? Hepsi haberimizde, lakin önce geçen hafta liste nasılmış ona bir göz atalım.

6 Kasım Çarşamba Reyting sonuçları
İŞTE TOTAL’DE İLK 10 PROGRAM
1 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
2 SEN ANLAT KARADENIZ ATV
3 AFILI ASK KANAL D
4 MASTERCHEF TURKIYE TV8
5 BENIM ADIM MELEK TRT 1
6 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV
7 CICI BABAM (T.S) SHOW
8 SHOW ANA HABER SHOW
9 KURSUN FOX
10 AFILI ASK (OZET) KANAL D
İŞTE AB GRUBUNDA İLK 10 PROGRAM
1 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
2 KURSUN FOX
3 MASTERCHEF TURKIYE TV8
4 AFILI ASK KANAL D
5 BENIM ADIM MELEK TRT 1
6 KURSUN (ÖZET) FOX
7 CICI BABAM (T.S) SHOW
8 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV
9 HAVA DURUMU KANAL D
10 SEKSENLER TRT 1
13 Kasım Çarşamba Reyting sonuçları
İŞTE TOTAL'DE İLK 10 PROGRAM
1FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABERFOX
2SEN ANLAT KARADENIZATV
3BENIM ADIM MELEKTRT 1
4MASTERCHEF TURKIYETV8
5AFILI ASKKANAL D
6MUGE ANLI ILE TATLI SERTATV
7SEN ANLAT KARADENIZ (ÖZET)ATV
8SHOW ANA HABERSHOW
9ESRA EROL'DAATV
10ATV ANA HABERATV
İŞTE AB GRUBUNDA İLK 10 PROGRAM
1FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABERFOX
2BENIM ADIM MELEKTRT 1
3MASTERCHEF TURKIYETV8
4KURSUNFOX
5AFILI ASKKANAL D
6BENIM ADIM MELEK (ÖZET)TRT 1
7MUGE ANLI ILE TATLI SERTATV
8SEN ANLAT KARADENIZ ATV
9SEN KIMINLE DANS EDIYORSUN (T.S)SHOW
10WONDER WOMAN (Y.S)STAR
Günlük Reyting sonuçları Hafta içi ve Hafta sonu hergün saat 10.30 ve 11.00’de Reyting Tv’de sizlerle. Not: TİAK’ın tarihi kararlarında reyting sıralamalarının detaylarını ve ilk 100 programı sıralamalarında yayınlayamıyoruz.

Hiç yorum yok

';