SoN Dakika

27 Kasım çarşamba reyting sonuçları

Çarşamba reyting sonuçları açıklanırken günlük dizi reytingleri merak konusu, en çok izlenen diziler hangileri? 27 Kasım çarşamba günlük reyting sonuçları nasıl? Kuruluş Osman ilk bölümü 20 kasım çarşamba günü ekranlara geldi. Kuruluş Osman ilk bölüm reytingleri baya konuşuldu, AB ve Total'de birinci olarak iddiasını kanıtlamış oldu. Afili Aşk Kanal D ekranlarında başarılı işlere imza atmaya devam ediyor. Trt 1 ekranlarının başarılı dizilerinden Benim Adım Melek, Kutsi Nehir Erdoğan, Şerif Sezer gibi başarılı oyuncu kadrosuyla ilgi çekmeye devam ediyor.

Dizi reytingleri ve dizi forumları Forum Reyting Tv'de

Tv kanallarında yayınlanan diziler hakkında analizlerin yapıldığı, yorum ve eleştirilerin paylaşıldığı, Dizi reytingleri ve Dizi haberlerinin yayınlandığı, dizifilm forumu, Forum Reyting Tv'ye üye olup konu açan, forumlar yapıp cevap yazanlara sürpriz hediyeler veriyoruz.

Geçen hafta çarşamba günü reyting sonuçları

20 Kasım Çarşamba günlük reyting sonuçları

Total’de ilk 10 program
1 KURULUS OSMAN ATV
2 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
3 MASTERCHEF TURKIYE TV8
4 AFILI ASK KANAL D
5 ATV ANA HABER ATV
6 ESRA EROL’DA ATV
7 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV
8 SHOW ANA HABER SHOW
9 BENIM ADIM MELEK TRT 1
10 HAVA DURUMU ATV
AB'de ilk 10 program
1 KURULUS OSMAN ATV
2 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
3 MASTERCHEF TURKIYE TV8
4 AFILI ASK KANAL D
5 BENIM ADIM MELEK TRT 1
6 KURULUS OSMAN (TKR) ATV
7 KURSUN FOX
8 MASTERCHEF TURKIYE (ÖZET) TV8
9 ATV ANA HABER ATV
10 HAVA DURUMU KANAL D

27 Kasım çarşamba dizi reytingleri

Total’de ilk 10 program
1 KURULUS OSMAN ATV
2 KURULUS OSMAN (ÖZET) ATV
3 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
4 MASTERCHEF TURKIYE TV8
5 ESRA EROL'DA ATV
6 BENIM ADIM MELEK TRT 1
7 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV
8 SHOW ANA HABER SHOW
9 AFILI ASK KANAL D
10 KIS SEHIRLERI ATV
AB'de ilk 10 program
1 KURULUS OSMAN ATV
2 FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABER FOX
3 KURULUS OSMAN (ÖZET) ATV
4 MASTERCHEF TURKIYE TV8
5 BENIM ADIM MELEK TRT 1
6 AFILI ASK KANAL D
7 MASTERCHEF TURKIYE (ÖZET) TV8
8 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV
9 KURSUN FOX
10 ZUHAL TOPAL'LA SOFRADA FOX
Günlük Reyting  sonuçları  Hafta içi ve Hafta sonu hergün saat 10.30 ve 11.00’de Reyting Tv’de sizlerle. Not: TİAK’ın tarihi kararlarında reyting sıralamalarının detaylarını ve ilk 100 programı sıralaması yayınlayamıyoruz.

Hiç yorum yok

';