SoN Dakika

Ramo 19. Bölüm özeti! Ramo En son bölümü! Ramo reytingleri!

Ramo 19. Bölüm özeti! Büyük Savaş Başladı. Yavuz, Ramo’yu vurur, aynı anda orada bulunan Sibel ve Nehir müdahale ederler, ev halkının doğum günü sürprizleri hüzne ve gözyaşı’na boğulur. Ambulans gelir, Ramo 15 gün hastanede kalır. Hastanede onu Sibel ziyaret eder. Sibel, Yavuzla konuştuğunu, onu tehdit ettiğini, elinde imzamın olduğu belgelerin bulunduğunu söyler. Fidan Hala, Nehire neden o gece bizim evin oradaydın diye sorar, oraya gelmemi Yavuz istedi der. Ramo, odadan çıkar taksiye biner, Fidan onu takip eder. Ramo, Yavuz ile buluşur,beni öldürmeye çalıştın Sibel’in imzası olan belgeleri vereceksin diye tehdit eder, Fidan gelir tabancasını doğrultur, Yavuz öldürmek isteseydim Nehir’i ve ambulansı göndermezdim der.

RAMO 19. BÖLÜMDE NELER OLDU? SON BÖLÜM ÖZETİ!



Ramo! Doğu içlerinde Yavuz’a çalışan muhbiri bulur döver işkence eder!

Ramo o evraklar bugün Sibel’e gidecek yoksa parmak izin olan silah polise gider der.
Doğu içlerinde Yavuz’a çalışan muhbiri bulur döver işkence eder. adam Yavuzun yerini söyler. Ramo 19. bölüm Cihangir, Doğuya adamı Nehir’i hastanesine götürün Nehir babasına uygun bir kız olacak o öldürecek der, Nehire konuşur, hastanede yatan adamı sen öldürmek zorundasın eğer polise giderse ben hapishaneye girerim sizleri de öldürürler der.

Ramo, Levent Kamanın bir program kaydını izletir , Hasan biz neden bu adamı izliyoruz elimizde cinayet silahı var deyince Ramo üstünde Yavuzun parmak izi var. Cihangirin değil der. Fidan biz ne yapabiliriz deyince Ramo bakım evinde annesi varmış, Fidan biz bulup konuşuruz merak etme der.
Yavuz belgeleri Sibel’e gönderir, Doğu, Yavuzu bulup Cihangir Beye götürür.
Sabahat anne Neriman ve Afetin yanına gelir, ben bir şey hatırlayacaksın ama ne deyince koluna yazdığını görür Ramo vuruldu, okuduğunda ağlamaya başlar. Ramo annesine sarılır ben iyiyim dese de annesi senden akan kan benden aksaydı diye sarılarak ağlar.

RAMO EN SON BÖLÜMÜ! CİHANGİR YAVUZU TEHDİT EDER!



Güvendiğin padişahın o da bir gün devrilir ramo

Sibel, Doğu’nun, Yavuzu getirdiğini görür!

Cihangir, Yavuz’a şimdi seni elinden kim alacak diyerek tehdit eder, Yavuz beni bırakmak zorundasın eğer ben buradan çıkamazsam, vakıfta para akladığına dair senin ve oğlunun ıslak imzalarının olduğu belgeler polise gidecek der. Cihangir, Doğu’ya, benzettin ama öldürmeyin der, Doğu bir güzel döver ve Yavuzu bırakır, Sibel görür.
Ramo en son bölümü heyecanlı geçmektedir. Evde Ramo için düzenlenen doğum günü partisi vardır, Sibel gelir, Sabahat anne onları hala evli sandığı için pot kırmazlar, Fidan hala, Sibel hediyesini bana bırakmıştı diyerek Sibele verir, Sibel hediye yüzüğü Ramo’nun parmağına takar yanaklarından öper. Dışarıda Ramo’ya, Cihangir, Yavuzu bıraktı der.
Hasan, Ramo’ya renkli bir kravat alır. Ramo takmaz Hasan bozulur ana söylemez. Fidan ile Sibel bakım evinde giderler.
Yavuz, Ramo’ya gider, belgeleri verdim şu silahı ver artık der, Ramo silahı temizler verir, Yavuz, Cihangiri hapse tıktıracak belgeler var elimde der. Yavuz giderken Doğu gelir Ramo, Doğu’ya az önce Yavuz buradaydı racon kesti gitti beni Cihangir ile görüştür yoksa onu öldürürüm der, dışarı çıktıklarında mekanları taranır.  Ramo, Doğu’ya bu Yavuzun işi der. (tarayanlar Hasan, Doğan, Şahin ve Kirpidir)
Fidan ile Sibel, Leven Kamanın annesi Züleyha teyzeyle konuşurlar, o gün orada 5 kişi öldü deyince Sibel ama 4 kişi varmış der, Fidan burası özel bir bakımevi parasını nasıl veriyorsunuz diye sorar emekli maaşımla deyince Sibel araştırır ve Hamdi Ferit Çalışkan ismine ulaşırlar, Fidan, Mahir Müdüre gider, ismi araştırmasını ister.

Ramo 19 bolum ful izle  linkine tıklayarak Ramo son bölüm izleyebilirsiniz.

Ramo Dizisi! Yavuz, Fikretle konuşur benim 15 yıllık planım var benimle isin der.

Ramo, Nurinin yanına Doğan ile gider, Nuriden, Cihangirin mekanlarını taramasını ister Nuride tamam der. Doğan sekreterinden hoşlanır, kur yapar.
Ramo, Cihangir ile konuşmaya şirkete gider, Sibel’le karşılaşır, Ramo, Cihangir beye bu adam beni vurdu, Cihangir ben izin vermeden dokunamazsın der, Ramo belge mi ne varmış ben o belgeleri sana verirsem Yavuz ölecek der, Cihangir kabul eder.

Nehir babasının istediği adamı öldürmeden önce istifa dilekçesini verir, içerdeyken adam ölür, Cihangirin adamı Nehirin öldürdüğünü babasına haber verir.
Mahir, Fidanı arar adresi verir, Fidan, Şahinle gider,çok korkan adam konuşmaz Fidan telefon numarasını verip çıkar.
Ramo, Cihangiri buldum konum atıyorum der, Cihangir, Yavuzun bulunduğu yere gelir, Ramo içeri girer elinde eldiven ve tabanca bırakın artık öldüreceğim der, Cihangir izin vermez Ramo silahı Cihangirin eline tutuşturur. Cihangir al bunu önce evraklar deyince Ramo arabada der, Ramo, Levent Kaman cinayetinde kullanılan silaha Cihangirin parmak izini almış, Cihangirede boş dosya vermiştir. Ramo silahı polise verir, Mahir Müdür ekibiyle Cihangirin evine gider ve Haman Katliamınından dolayı tutukluyorum der, nezarete atılır, Mahir sorgu için içeri alır, fakat yardımcısı gelerek cinayet tabancasının olmadığını söyler.

Ramo evinde Köksal’ın oğlu için hazırladığı videoyu izler, Hasan arar gel liman’dayız ziyafet var diye çağırır.  Ramo, Hasan’ın verdiği kravatı takar, Hasan çok sevinir, limana Nuri ve sekreteri de gelir. Fidan Sibel’le konuşur her şey bitti sende gel, Ramoya’da her şeyi anlat der.
Her şey bitti dedikleri sırada her şeye yeniden başlayacaklardır.

RAMO REYTİNGLERİ

6 Kasım cuma günü yayınlanan 19. son bölümünde; Total’de 5. sırada yer alırken, AB grubunda 3. sırada yerini aldı.  Daha fazla detay için Ramo reytingleri linkini tıklayabilir, Diziözetleri  için ise burayı tıklayabilirsiniz.

Kaynak: Reyting Tv

Hiç yorum yok

';